ازدواج سلطنتی پرنس یوجین و جک بروکسبنک

divide
Celebrity News   •   Oct 12, 2018
princess-eugenie (1)

نسس یوجین از بریتانیا دختر شاهزاده اندرو و سارا، دوشس یورک با جک بروکسبنک که از نوادگان خانواده اشرافی بارون های بروکسبنک است در سال ۲۰۱۰ در یک پیست اسکی در سوییس با هم آشنا شدند و زمانی که هر دو تعطیلات رو در نیکاراگوئه می گذروندند، جک از پرنسس یوجین خواستگاری کرد. در نهایت قرار بر این شد اکتبر ۲۰۱۸ در کلیسای سنت جورج در قلعه ویندزور با هم ازدواج کنند.

در یک مصاحبه نادر با پرنسس یوجینی که در شماره ماه سپتامبر مجله ووگ چاپ شد، یوجینی در مورد مراسم ازدواجش گفته بود: “من به هیچ وجه استرس ندارم. برگزاری مراسم ازدواج استرس آور است چونکه می خواهیم همه چیز در آن بی نقص باشه ولی بعد متوجه می شیم که قراره برای همیشه با کسی باشیم که عاشقش هستیم و دیگه باقی چیزها مهم نیست.”

امسال دومین مراسم عروسی در خاندان سلطنتی انگلستان برگزار شد و نوه ملکه الیزابت؛ پرنسس “یوجینی” با “جک بروکس بنک” در کلیسای سنت جورج قلعه وینزور ازدواج کرد. این کلیسا درست همون محلی بود که در ماه مه پرنس هری و همسرش مگان مارکل مراسم خودشون رو جشن گرفتند.

یوجینی کوچک ترین دختر دوک و دوشس یورک (پسر دوم ملکه و عروسش سارا فرگوسن) لباسی شگفت انگیز با طراحی پیتر پیلاتو را در مراسم عروسی به تن داشت. اما به جز ظاهر جذاب، دلربا و همچنین مدل لباس عروس زیباش، دلایل پنهانی دیگه ای هم برای شگفتی و خیره کنندگی وجود داشت! تاج پرنسس جواهری زمرد نشان و متعلق به ملکه الیزابت و ساخته سال ۱۹۱۹ بود که با یک جفت گوشواره زمرد ست شده و هدیه عروسی داماد به عروس محسوب می شد. بئاتریس پرنسس یورک و خواهر بزرگ عروس، ساقدوش اصلی عروس محسوب می شد و شش دختر و دو پسر کوچولو هم به عنوان ساقدوش اونها رو همراهی می کردند که فرزندان کیت میدلتون یعنی شارلوت و جورج نیز در بین آنها بودند.